Etiquetes

divendres, 8 d’abril del 2011

Benvingudes

Aquest no es el meu blog, és el NOSTRE blog. Unes quantes cyber-amigues ens hem proposat a fer un Quilt Along i esperem que aquest sigui el primer projecte d'una llarga llista!
En aquest blog posarem els resultats de les nostres hores de treball i del nostre amor per la costura/manualitats/... deixem el camp obert a possibilitats vàries de treball!

Aqui comença una gran aventura! Endavant noies, ja estem preparades per rebre les primeres fotos!

14 comentaris:

  1. Ohhhhhhhhh, ho acabo de veure!! Molt bé, Angelina!
    Jo, de moment, no el començaré amb vosaltres (encara no he comprat les teles... :(), però us aniré seguint sinó us fa res!

    ResponElimina
  2. no dona cadascu al seu ritme jo encara no he començat i els 15 dies següents no ho podré tocar o sigui q asegur q aniré tard ja al segon bloc jajaj

    ResponElimina
  3. Angelina t'ha quedat preciós!!!!!!!! Jo encara no m'hi he posat tampoc :C Tinc una proposta pel nom Mummy's sewing party, ho he tret d'un altre blog que fan algo semblant però fan coixins. Què us sembla?

    ResponElimina
  4. Esquimal-Nuria poses l'enllaç a la 1a pagina del post??

    ResponElimina
  5. En hauríem de posar l'enllaç a les nostres signatures! Així sempre el tindríem a mà!!

    ResponElimina
  6. Angelina, és molt xulo!! A veure si el fem ben actiu!! Jo tinc una foto de les teles esteses a l'estenedor, és la més decent que tinc... jeje... ara te la passo!

    ResponElimina
  7. ei.... ja he trobat el blog !!! jajajaja i tinc les teles a l'estenedor... només falta trobar el temps que no sé on l'he deixat últimament...

    ResponElimina
  8. Ei boniques, comencem a semblar professionals!!!!per cert, angelina,t'has deixat la C de nacristai... :(

    I jo com sempre ja faig tard!

    ResponElimina
  9. Que aplicades noies, encara que "no disponible de moment", us segueixo per donar-vos ànims i de veritat que em feu molta enveja!!
    Ara em toca més aviat escarpa i martell que màquina de cosir, espero acabar aviat!!

    ResponElimina
  10. noies ja he tornat al món actiu aviam si aquest vespre puc fer sotir l'entada de les explicacions (una mica tard....) i les primeres fotos de teles que m'heu enviat!

    ResponElimina
  11. Hola Angelina, he tornat després de moooolts dies inactiva ens aquestes pàgines.
    Veig que comenceu el "quilt along de SP", si et vulgues enviar teles, com haurien de ser? Et fan falta o ja les tens totes? i on s'haurein d'enviar? em podries informar una miqueta, gràcies! per cert, m'agraden molt les teles, ja tinc ganes de tornar agafar l'agulla! jejeje salutacions!!!!!

    ResponElimina
  12. Hola guapa! aviam intentaré explicar-me bé :-D les teles que jo "recullo"/intercanvio son per una manteta en patch pel Walid però que no te cap relació amb el Quilt Along. Nosé si no he entés bé el q deies, q tb pot ser. El quilt along cadascuna fara els seus blogs amb les teles que haura comprat/trobat/triat amb les instruccions que ens fa la Irina que son a la primera pagina del post del Quilt Along, al SP.
    Espero haver-me explicat bé. Ara en principi jo et tenia a la llista de participants o sigui q segur q jo t'he entés malament. Si el que vols es enviar-me una tela pel Walid això ja es un altre tema :-D Si algú me'n vol enviar encara n'agafo però ja no intercanvio. De fet ja tinc les necessaries però com que m'en han quedat algunes de "sobrants"(comprades per mi mateixa la majoria) doncs he decidit que per la part del darrere faria una aplicació així podrà ser "reversible".

    ResponElimina
  13. Bones Angelinaaaa!! després de llegir aquest comentari, ho he entés tot!!jejeje
    El próxim pas a fer per mi, es mirar les teles que tinc i llegim detingudament les instruccions del quilt along i posam en marxa.
    Ja et diré alguna coseta per les teles de la manteta del Walid, ara no recordo si necessites alguna mida en concret o bé amb 50x55 et va bé.
    Gràcies per tota la informació ;) i arreveure!!

    ResponElimina