Etiquetes

dilluns, 9 de maig del 2011

Votacions!

Vaig dir que intentaria fer una entrada cada setmana, i com que aquesta setmana de moment no tinc fotos ni imatges per penjar doncs aprofito per reclamar-vos que voteu per un dels titols del blog:

- Quilt i més
- Manualitats SP
- Fil i Agulla SP
- Mummy's sewing party
- SP Along
Aquestes son les propostes que algunes vau/vam fer al post del SP. Ara falta que voteu perquè en decidim un.

Espero els vostres comentaris posant quin títol és el que més un agrada, i mira si se us en ocurreix un altre també el podeu proposar!

Molts petons i fins aviat!

13 comentaris:

  1. Ei! a mi m'agraden tots,però ja que comencem amb un quilt i que la url del blog és igual, jo voto per "Quilt i més"
    Pitisu

    ResponElimina
  2. Doncs jo votó per "Quilt i més" i "Mummy's sewing party" :P

    ResponElimina
  3. Només faltaria que no votessis pel que vas proposar tu!!!(el vas proposar tu, no?)

    ResponElimina
  4. Doncs a mi m'agrada molt el Mummy's sewing party, el trobo molt diver... peeeeeero "Quilt i més" és com més "nostre", no? jeje...
    Per mi, Quilt i més! (així de passada no haurem de canviar el nom del blog!)

    ResponElimina
  5. És igual el títol pot tenir un nom diferent al del link!
    Bé ja anirem veient com van les votacions jo vaig anotant!

    ResponElimina
  6. A mi m'agraden tots... i m'ha costat decidir-me! al final he anat pensant i crec que Quilt i Mes es el m'ha quedat. Perque a part de "quilt" farem mes coses, no?

    ResponElimina
  7. sí, sí, això ha de ser l'inici d'uns quants "alongs", no??

    ResponElimina
  8. Jo poso la nota discordant i en proposo un altre...

    SP Along, què us sembla?

    ResponElimina
  9. a mi m'agrada el quilt i més, i me'n moro de ganes de posar-me al dia!!!

    ResponElimina
  10. Va Cris un meset més i et podràs posar a tò! això passa ràpid dona! Per cert com et trobes!?

    ResponElimina